19/06/2006

Tillbaka

Den som inte tog mig på orden om att jag skulle spela tills tummarna blödde, den bör skåda mina tummisar nu. De är attakerade av blåsor. Så hårt spelar jag. Bah! Det gör ont.

Allt som allt har helgen varit jättetrevlig. Min systers katt som jag skrev om för ett tag sedan har blivit så stor och värsta rackaren! Tåget var försenat idag visserligen, den gången då den allra minst bör va försenad (
hur typiskt är inte det?), men jag hann till inspelningen ändå. Tjejerna hade vattenkrig och attakerade mig med vattenflaskor. När jag sprang för livet ( jag är en bra skådespelerska, okej?) så såg jag en motorcykel framför mig med en stor hink vatten - någon hade tydligen tvättat den innan. Personen som lämnade hinken fick skylla sig själv, jag använde den som hämnd på första bästa som sprang närmast mig. Hon såg ut som en dränkt katt. Men nu är jag hemma igen. Det är skönt. Sitter här med mitt té, Sabine Durrant's Having it and eating it och så med datorn. Perfect.


2 comments: