21/06/2006

Nice Pins!

"Hey, it´s the girl with the great pins!"
Vad? Kan jag rå för för att jag (o)medvetet gör the strut när jag har kjol och högklackat? En dansare är en dansare är en dansare, ni vet?

Jag ville bara uppmana folk där ute till att inte ta genvägar. För det finns inget snyggare än en äkta vältränad mage, eller äkta vältränade armar, eller välskött naturligt hår för att inte nämna naturligt snygga bröst! Låt näsan vara i fred, säger jag, som fram tills att jag var femton hade seriöst komplex för min näsa. Om man bara kunde ta och sluta gny över sina komplex och älska sin kropp som den är. Framhäv dina attribut, till din fördel. Men för att se bra ut måste man ju ta hand om sig själv. Hälsosamma människor är hot hot hot. Men glöm inte självkritiken i byrålådan för tusan!

Om ni vill får ni dregla över Vicktorias äckligt snygga ben under tiden.


No comments:

Post a Comment