03/06/2006

Yay

Visste ni att jag är så intressant att jag blivit utvald som tänkbar redaktionsmedlem? Yay! Jag har fått ett mail som fick mig att skutta omkring i rummet. På riktigt. Jag reste mig upp från stolen och gjorde en ganska pinsam segerdans framför spegeln. Jag ska på intervju!


Och som ödmjuk gudinna tänkte jag rädda er själar som ännu inte sett filmen Prinsen & Jag med Julia Stiles - don't bother! Visst att det redan var beräknat att det skulle bli en dålig romantisk komedi, men det här var bara bittert plågsamt och värdelöst. Nästan så att Valentine inte toppar min lista på sämsta movies ever längre. Det är som Boo Allen säger, "Something's rotten in Denmark: this movie."

2 comments:

  1. Yeah I know, såg den för långe sen och det riktigt suger. och jag som faktiskt gillar Julia Stiles. *mutter*

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:22 am

    Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
    »

    ReplyDelete