26/06/2006

Dreams & Breakfast

- Hej det är jag, hör jag en bekant röst i andra änden av luren och det tar mig en stund innan jag kopplar att det är mammas norska väninna Inger.
- Jaså det är du!
- Vill ni ha lite té?
- Ja té är ju alltid gott...

Mer ett konstaterande än ett svar på den egentliga frågan.

- Min granne kom nyss med nybakade kakor, så jag tänkte på er. Då sätter jag på lite té-vatten.

Fem minuter senare hade jag kastat på mig ett persikofärgat linne och ett par jeans, dragit några tag med hårborsten i det långa håret och det är när jag tittar mig själv i badrumsspegeln som jag plötsligt kommer ihåg vad jag drömde om inatt.

George O'Malley naken i mitt badkar närmare sagt.
George O'Malley naken i mitt badkaret samtidigt som han förklarar för mig hur man använder tamponger.

Don't ask.

Döm mig inte efter mina drömmar. Varför kunde det inte varit McDreamy i badkaret istället?

Fast Ingers grannes bakelser var goda. Jordgubbstårta till frukost. Inte varje dag det händer.

5 comments:

  1. Anonymous4:11 pm

    Låter gott med bakelser till frulle!

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:27 pm

    haha. synd bara att det inte var shepherd istället, han är snyggare. ^^

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:13 pm

    oh ja,jag tittar konstigt på dig,hhe

    ReplyDelete
  4. Smultronpaj: vill du verkligen veta? ;P

    Emma: Det är det! Onyttigt som fan dessutom...

    Sanna: word! McDreamy... åh...

    R: fortsätt med det du!

    ReplyDelete