14/06/2006

Shopaholic light

Det har ägt rum en hel del shopping-stopp runtom i bloggarna. Varför måste allt kosta pengar, why?! Jag har medvetet försökt hålla i slantarna själv för att spara ihop till spontana utgifter på sista minuten resan som ska bli av. Någonstans varmt. Men igår och idag slog jag till i galleriorna och ökade ut min garderob med en midnattsblå Saint Tropez klänning från Åhlens som känns väldigt 20-tal samt en knälång svart/vit kjol med spetsdetaljer på Toxic av alla affärer dessutom. Hade den på mig idag med ett vitt linne till och ett sidenband i midjan. Tyckte den funkade bra som en outfit till en intervju. Idag blev jag förälskad i en krämfärgad tröja med gröna polka dots och en rosett på H&M. Är det inte lite Rory Gilmore över den, huh?






8 comments:

  1. Anonymous7:55 pm

    Shopping stop ja. Men svårt ibland, när man vill ha så mycket till sommaren. Och helst av allting :).

    ReplyDelete
  2. Vilken söt top :)
    Oc jaa, visst är det tråkigt att pengarna alltid lyckas försvinna av någon konstig anledning .. ;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:16 am

    jag vet! håller också på att spara till en resa. jag blir så avundsjuk när mina kompisar handlar H/M när jag själv står där och måste hålla i plånboken! söt top, very rory ;)

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:07 am

    Oh!! Du har ju köpt den där supersöta tröjan! Jag fullkomligt älskar den! Heltsöt.. iih, :D vilken bra smak du har ;)

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:07 pm

    Tröjan var jättesöt!

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:27 pm

    Åh jag såg den där tröjan på en expedit för länge sen, så söt!

    ReplyDelete
  7. Anonymous8:17 am

    den va jättefin!:)

    ReplyDelete
  8. Nej guudar vilken fin tröja !

    ReplyDelete