16/06/2006

How To Spoil Her Ego


Mina päron kom hem från Polen idag! Jag har lufsat omkring själv i vårat hus i nästan två veckor. Mammsen måste verkligen saknat mig för ta ett kort ögonkast på sängen - ser ni? Ser ni den där klädhögen! Den är till mig!!! Polen är ett paradis för billig shopping, det är ett faktum. Jag som trodde jag skulle få en kjol som bäst...

Sedan de gamla grekernas tid, nästan, så har jag alltid viljat ha kläder som andra inte har. Detta lyckas man ju som bäst med om man köper kläder utomlands. Yes, me like to stand out.

Jag har alltid haft turen att min mamma köper rätt kläder till mig, hon har lärt sig min systers och min olika klädstilar. På senare år måste jag nog medge att de har börjat glida lite närmare varandra. När jag var yngre så var det sportigt och färgstarkt och funky som gällde, medan syrran körde sitt race med mycket volanger, romantiska inslag och den där känslan av att det är nästan för mycket. Men den gick hem hos henne.

Nu ska jag powerwalka till danslokalen. Fixar upp bilder på plaggen ikväll!

3 comments:

  1. Anonymous7:16 pm

    Vad mycket fina kläder! =)

    ReplyDelete
  2. Jag blev helt surprised! Här har morsan verkligen skämt bort mig! Yay!

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:59 pm

    Åh, får jag låna din mamma? ;)

    ReplyDelete