01/03/2006

The Ants Attack

Gårdagen skulle egentligen blivit en shopping-dag, eller för att vara lite under cover, "gå-på-stan" dag med syster. Vi hann tyvärr inte så mycket. Mitt personalmöte på nattklubben och hennes alla fika-träffar med barndomsvänner varvades med lite ytlig skrapa på ytan surfande igenom galleriorna.

Vi var inne på Myrorna och hade gott om tid på oss, i alla fall! Syrran fyndade väl mest antar jag. Hon hittade bland annat ett par superläckra blåa pumps som självklart skulle vara i storlek 38. Här lider man av big-foot komplexet med 39-40-41, beroende på skorna. Jag köpte en vårjacka. Jag skyller helt och hållet på Vero Modas reklamkampanj med den där 80-tals västen, för det var den jag åkte förbi, innan jag kom till Myrorna och sen fann jag jackan. Den är från H&M, tydligen. Skulle den inte suttit som den gjorde skulle jag skippat den. Nu kommer jag vara värsta färgklicken till våren! Fast man kan väl aldrig ha för lite jackor, eller hur?

1 comment: