29/03/2006

Daily Misha

I senaste VeckoRevyn så guidar fröken von Sydow oss igenom garderobrensning. En sådan är det nog god tid att göra för min del. Kläderna jag slutligen bestämmer mig för att ta farväl av (detta sker väldigt sällan då jag insisterar: "Men det här vill säkert mina barn ha!") brukar jag ge bort till mina danselever. De är ju en hel skara Misha-wannabes. :D En del skickar vi till Polen förstås. Jag har länge funderat på att auktionera några snyggare plagg som jag helt enkelt inte kommer in i längre, på Tradera eller ebay. Det dröjde några år innan jag insåg att jag faktiskt inte kommer in i ett par byxor som satt snyggt på mig när jag var tretton. Hmpf. Men sedan finns ju plagg som jag har använt länge. Inte så att jag sliter dem med hälsan, utan plockar fram dem då och då. Som min svarta långärmade tröja från Orsay, den har ett vitt tryck från någon gata och har en polokrage med dragkedja på sidan. Den är lite different och framförallt så älskar jag den lika mycket nu som förut!


No comments:

Post a Comment