01/03/2006

Babysteps


Jag har en bekännelse. Förra gången min syster kom på besök så rotar hon omkring i badrummet och skäller ut mig för att det inte finns något ansiktsvatten i huset. "Vad tvättar du bort allt smink med egentligen?" Tvål och vatten. Så ja, det är hursomhelst införskaffat nu. Ansiktsvatten och rengöringsprodukter. Tack vare syster förstås. För det är ganska illa. Ända sedan det sist tog slut, för sisådär ett halvår sedan, så har jag faktiskt inte haft orken att köpa något nytt. Så vi tog en tripp till Yves Rocher ( rena rama extrapriserna!) där jag skaffade mig ett medlemskort på köpet. Det blev Bio Specific Regulation 2in1 Ansiktsvatten och Bio Specific Regulation mild rengöring med peelingeffekt, båda för fet och blandad hy. Nu är jag helt förälskad i Soft Skin in 3 Minutes persikokrämen. Underbar! Jag sitter och smeker mig i ansiktet hela tiden.

No comments:

Post a Comment