14/03/2006

How Snow Taste Like

Vintern är så vit. Jag tycker egentligen inte om att ta bilder med så mycket snö. Därför missbrukar jag min kamera, visserligen bara en Canon IXUS 500, men en trogen följeslagare, främst under det gröna halvåret. Men idag sken solen så vackert att jag var tvungen att fånga de sista solstrålarna. Solen skiner inte så starkt vid fyratiden, kom jag på. Men Sandi njöt av snön desto mer. Sandi är vår Amerikanska Cockerspaniel dam, som är ensam om i vår familj att dyrka snö. Jag kanske ska lägga upp lite random bilder med jämna mellanrum, bara därför att. Det är härligt att kunna nostalgi trippa när man känner för det.

2 comments:

  1. Anonymous3:18 pm

    Åh vad söt (:

    Du, det blev en o annan white russian igår med (:

    ReplyDelete
  2. White Russian är gott! Den är faktiskt godare om man använder Amaretto istället för Kahlua ... ;)

    ReplyDelete