13/03/2006

I Thought I Saw A Pussy Cat

Jag bara måste skriva några rader om en viss röd liten kisse som kommer bli min i slutet av april! Det är så att jag har bokat Sparvens kattunge ( hennes katt har en kull på sju), och "bill å bull" som hon okreativt kallar de två röda är inom sikte för mig. Jag är frestad av att ta båda två. Sanningen är ju att den jag ska ha är egentligen en gåva till sötaste syster som behöver sällskap av en kisse, men eftersom jag troligtvis kommer flytta ihop med henne under hösten så kanske två kissar blir för mycket? Aww, men är de inte söta?!

Vad döper man en röd katt till förresten? Några förslag? Jag är inne på att de ska ha ett namn som börjar på S, bara för att den enda 99% ska heta Spock. (Svar: ja, syster är en Trekkie) Tydligen är inte Spock & Spike en favorit bland folk som får höra om den namnteorin... Förstår inte varför :P Slitz, Sinner, Scooby, Spike, Santino... Okej, för mycket Project Runway för mig.

2 comments:

  1. Anonymous5:55 pm

    Åh vilken liten sötnos! Vad mysigt med en liten kattunge.

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:10 pm

    ÅHHH.. SÅÅ SÖÖT! jasg letar som en galning efter en röd hona "bonnkatt" men hittar inte.. du vet inet någon bra sida eller någon ska vill sälja :)

    ReplyDelete