27/03/2006

Busy Bee Edition

Men hallå värst vad jag har gått och blivit busy bee av mig! Helt otroligt hur jag lyckas tränga in så mycket att göra på en dag, istället för att fördela det. Egentligen har det hänt mycket jag skulle kunna skriva om, men resultatet blir att jag blir helt utmattad och inte ens orkar. Hinner inte ens spana in nya shopping-objekt glupskt, eller se på film. Kort och gott, diverse åsikter om händelser:
  • Både mamma och pappa åkte till Polen i söndags, utan förvarning
  • Av alla 48 lag så kom Palace 4:a på Krogbowlingen
  • Stefans shotbricka och jag kom inte bra överens. Känns som om det är lönlöst att ens försöka få grabben att inte vara negativt inställd gente mig
  • NT var och intervjuade mig idag gällande Malwa och klickade loss med kameran
  • Jag kickade ass på auditionen. "Det har varit ganska jämn nivå, det brukar det inte vara. Somliga av er har ju aldrig dansat förut, sen så har vi Misha som är totalt överkurs och danslärare"
  • Imorgon är det bar-fortbildning, och jag kommer troligen bli tvungen att dra tidigare i och med att jag har danslektion. Typiskt.
  • Taittinger on the job is not that bad at all. En gäst insisterade på att skåla med Robbsen och mig när vi väl stängt baren. Han blev nog ganska fäst vid mig.

No comments:

Post a Comment