14/03/2006

The Not So Innocent Reaction

I söndags på teatern när jag höll i danslektionerna, så passade jag på att smyga ned i det enorma kostymförrådet för att njuta av alla vackra klänningar och kostymer som hänger där nere, som jag ofta gör. Ja, om jag inte envisas med att prova på en och annan klänning som jag sedan måste hålla tassarna borta ifrån, för att jag för sent insett vår pågående opassande romans. Robin är där och hoppar fram med huvudet före från ena raden av kostymer och det första han utbrister är en anmärkning om mitt utseende.

"Du har klippt lugg!"

"Ja, visst ser jag yngre och oskyldig ut?"

"Verkligen! Snacka om falsk marknadsföring!"

You just gotta love the man sometimes. Inte ens chefen tycker jag är oskyldig...

1 comment:

  1. Hehe, tänk att få höra det straight to your face istället. Ganska kul att chefen känner mig så väl...

    ReplyDelete