21/03/2006

Take The Lead

Ingredienser: Antonio Banderas, New York, ett lovande soundtrack, dans, kulturkrock, mer dans och en regissör som gjort diverse musikvideos för Simple Plan, Blink 182 och 3 Doors Down - Liz Friedlander. Det är den kommande filmen Take The Lead jag talar om, och ni kan se den suktande trailern här. Antonio Banderas är onekligen het. Min första tanke är att man helt enkelt inte kan gå fel om man har en dansfilm med Banderas i huvudrollen. Hoppas jag inte misstar mig och att det visar sig vara ett dåligt försök på att köra sin egna delaktighet i Dancing With the Stars ( den amerikanska versionen av Let's Dance). Koreografin står JoAnn Jansen ( Dirty Dancing 2, Elizabethtown), Anthony och Richmond Talauega (Michael Jackson's Ghosts) för och det blir en blandning av hip hop och strictly ballroom. En film som jag verkligten vill se! Kanske för att jag har ett starkt behov av att se alla dansfilmer...

No comments:

Post a Comment