26/04/2006

Digital Stardust

Bekännelse nr 1:
Jag är en magazine-junkie

Inte bara de typiska tjej-tidningarna som Cosmopolitan, Glamour och Elle, utan mina behov sträcker sig till filmtidningar (Total Film, Premiere, Stardust, Digital Video) och dator-tidningar (MacWorld, M3). Tyvärr är inte det svenska utbudet tillfredställande, och de utländska kostar ju skjortan! Det är skamligt hur upplyftande det är att kunna sjunka ihop i sin soffa, favoritfotölj eller vart som helst, spårvagnen till och med, och få läsa från pärm till pärm. Senaste numret av Digital Video har jag kammat mig igenom, har inte haft tid eller fokuseringen tidigare, och så kliade det i fingrarna och jag var tvungen att lägga ut några riksdaler på Stardust. Så nu ska jag klunka té och läsa om film. Det är lustigt det med, att det kan vara så himla spännande att läsa om film, när man inte har tid att se på det.

Senast från Boxman fick jag Cinderella Man. Istället för att ta mig tid att se den har jag knarkat Roswell säsong ett. Asbra ju!

No comments:

Post a Comment