14/04/2006

Too Early In The Morning

I don't care. Jag fattar inte vitsen med det heller. Jag har gått upp extra tidigt, jag brukar minst sova en och en halv timme till en vanlig dag va, bara för att kunna åka till tågstationen och möta pojken. Vad är vitsen med det om ändå hans föräldrar ska åka dit och plock aupp honom? Fine om han var själv och inte ville anlända till Norrköping helt ensam, men varför ska jag behöva gå upp och vara helt cranky, eftersom han vet att jag blir det om jag inte får sova ut, och möta honom. Han får skylla sig själv om jag kommer vara på dåligt humör. Jag gör det inte för min skull, enbart för hans skull. Det finns inget som helst romantiskt i det här . Jag är inte en romantisk person. Jag är bara fucking cranky just nu. Så, nu har jag fått whine about it.

1 comment: