06/04/2006

The Look A Likes


Paris Hilton
, släng dig i väggen!!! Bana plats för den nya Moder Teresa!!!





Det finns ju ingen direkt logik i resultaten som MyHeritage plockar fram, men är man lättroad och kallas Misha så finner man det grovt underhållande. Till slut sitter jag där och plockar fram de fulaste bilderna på mig jag kan hitta och skrattar högt när jag ser vem jag kan tänkas likna. Oftast är det personer som Sarah Jessica Parker, Sarah Michelle Gellar och Felicity Huffman som räknas till de större prosenten - men det är bara att konstatera att det är näsan som orsakar detta. Min Micke Tjäder näsa. Gillian Andersson aka Agent Scully har av någon anledning också flitigt dykt upp som resultat, om man ska sammanfatta vem som oftast dyker upp. Men ärligt talat, Tyra Banks och jag. Hahaha!

2 comments:

  1. hhaahahahah hej moder teresa!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Jag ska välsigna dig, mitt barn :)

    ReplyDelete