10/04/2006

Going Nuts

Oh my josh! Det är en synd om man inte provar att ångkoka sötmandlar. Om jag visste att det var så fantastiskt orgasmiskt gott skulle jag fan äta det varje dag. Jag sitter och ger ifrån mig små ljuid av välbehag, så gott är det! Bra, då vet vi att det är ett lättfixat snacks som är nyttigt! Misha har vart duktig och följt tips från diet-tidningar. Så gott folk, prova att ångkoka sötmandlar!!! Frukosten gick för övrigt ut på hackad banan, mango och apelsin. Jag känner mig redan massor nyttigare!

Jag vill också åka till Sydney! I och för sig vill jag åka vart som helst utanför Sveriges gränser, men det lär väl dröja, en månad eller så. Det finns inget bättre än att shoppa utomlands!
Jag som hade tänkt att åka ned till stan idag för att slösa lite pengar. Skor. Misha måste ha nya skor. Och nej, jag är inte helt galen i huvudet baraför att jag talar om mig i tredje person ibland. Se det som en medföljande charm va? Istället måste jag vara tillgänglig hemma så mammas väninnor inte gör något förhastat med datorerna och förstör något. Gulp. Babysitting mom's friends. Oh dear! Vad är det för människor som inte ens vet hur man startar internet? I och för sig så är det apple datorer vi har här, och är gamlingarna vana vid en urkig pc så kan det inte vara så uppenbart.
Så klädseln anpassades efter dagens schema. Ska jag va hemma kan jag lika gärna med slappa. Sedan vid 18.00 har jag danslektion också.

2 comments:

  1. har faktiskt aldrig testat sötmandlar....

    ReplyDelete
  2. O.O Då är det på tiden att du gör det jenny, ja om du ändå inte är nötallergiker!

    Johanna: Jag ska, i januari nästa år så bär det av till down under :D

    ReplyDelete