03/04/2006

Me - a stewardess?

Åh Arlene, du kommer så hata mig för den här bilden...

Jag blev en smula nostalgisk. I lördags så var det två kunder som utsedde mig till deras privata bartender för kvällen ( det varade i en timme som mest), som gnällde om att jag skulle passa perfekt som en flygvärdinna. Vart det kom ifrån vet jag inte, men de konstaterade det. Då kom jag och tänka på Arla-tösen som syns grovt onykter på bilden ovan med mig, eftersom hon utbildade sig till flygvärdinna och så vitt jag vet så sysslar hon med det nu. Bilden togs från vår Quortege gård där det byggdes bilar om dagarna och festades om nätterna. Ha, jobb som flygvärdinna vore ganska kul att testa. Tror främst A View from the Top gett mig den inställningen, trots att filmen i det stora hela suger.

2 comments:

  1. flyvärdinna skulle jag vilja bli! bara det att jag mår illa när jag flyger..ingen hit!

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:23 pm

    åh vilken härlig bild!

    ReplyDelete