09/04/2006

Misha will kick your sorry ass

Det är en Misha med blött hår som delar stol med en klädhög ( den måste in i garderoben... någon gång) vid ett rörigt skrivbord. Jag är så sämst på det där med ordning och reda. Problemet, eller det är inte ett problem egentligen, är att det är ett strukturerat kaos. Jag vet precis vart jag har allt! Försök att få föräldrar att förstå det, det däremot är en annan femma.

Innan det badades med Olivia tidning (polskt magasin) till hands så hade jag ju jobbat. Tre danslektioner har jag avklarat. De fick prova kostymer och grejer idag, så de var helt saliga. Borde haft kameran med mig för Grease outfits jag fixade ihop till Pink Ladies var riktigt söta ju. Hittade asläckra breda skärp, marinstyle, som jag krashförälskade mig i. De fick repa och nöta alla nummer på scenen. En lutande scen. Den kan va läskig att snurra och hjula på kan jag intyga. Phantom of the Opera gänget blev jag jättenöjd med! Massa framsteg ju! Ha, de har en bra danslärare helt enkelt... Bah, modesty.

Jag är en hemsk människa. Jag missade hela säsong fyra av 24 nämligen, men nu när vi köpt boxen så är det timmar att knäcka framför tvn! Så nu ska jag kila ned och spana 24. Yay! Så himla beroendeframkallande serie så det är inte klokt! Love it.

No comments:

Post a Comment