17/04/2006

Monday Misha


Blev lite sugen på att matcha en blå top med ett rött och blått halsband efter att ha sett ett gammalt avsnitt av Charmed. Tyvärr är det enda baslinnet som är starkt blått det jag sover i för tillfället, så jag fick ta fram en ljust himmelsblå sak som jag köpte för evigheter sedan. Phoebe har alltid varit min favorit i serien, och hennes garderob har alltid väckt ha-begär hos mig, långt innan jag insåg att man kan shop away the pain.

Tyvärr så slutade jag följa Charmed i början av fjärde säsongen, sändningstiden krockade med danslektioner och så fort jag fick höra att säsongerna slutligen skulle komma på dvd, så ville jag ha dem. Men det har liksom blivit prioritet på Buffy säsongerna istället, och det är inte förrän nu jag har sett till att få tag på dem. Så Misha ska knarka Förhäxad säsong 4 & 5 nu, tjoho!

No comments:

Post a Comment