04/05/2006

Adventures of Kenshin the Kitten


Kenshin utforskade världen utanför våra dörrar idag. Han kartlade både framsidan, lekplatsen på gården och trädgården. Han bekantade sig med vårt fluffiga moln till kanin dessutom! Det är ett faktum. Katter och jag hör ihop. Vill ni höra min logik? Katter är ett gående ego med päls. Behöver jag kommentera hur hämningslöst ego jag själv är är om bloggen till och med får heta Endlessness Ego?

Jag skrev en fin katter vs. hundar artikel till skoltidningen en gång, där jag upphöjde katternas existens över hundarnas. Hundar tror de är människor, katter tror de är Gud. Syster har tänkt att fixa en blogg åt Kenshin sa hon i phånen idag. Oh dear.

2 comments:

  1. Anonymous5:13 am

    king kong vs godzilla
    kenshin vs monkey
    spännaNDE

    ReplyDelete
  2. Kallar du min kanin för Godzilla?! Passa dig för mördarkaninen!

    ReplyDelete