08/08/2006

Daily Dose of Misha

Så var det dags för den ytliga sidan att skrapa sig till ytan. Det var ju ett tag sedan jag hade en dagens, senast var dagen då jag åkte till Polen. Ska posta massa kuliga kort från Polen-resan med dansgruppen så småningom. Hey! Vi vann! De fick första pris! Så ungarna är jag stolt över och är ganska peppad för att köra med nya tag. Har kollat på massa So You Think You Can Dance avsnitt från första säsongen för att bli inspirerad.

På stan muppa jag omkring idag, bytte in både ring och mobil. Mobiltelefonen (Jess & Hector, RIP - ja, jag döper alltid mina käraste ägodelar) blev stulen i Gdansk, så i fredags fick jag en ny... En Sony Ericsson Z520i. Namnlös för stunden.

  • Svart topp med spetsband och blomdetaljer - Moon's Club (Polen)
  • Caprijeans med blommiga broderier - Ping (Polen)
  • Prickiga skor med öppen tå - Gino Ventori
  • Brun läderväska (Polen)

9 comments:

  1. Anonymous8:13 am

    Hej muppen... Tänk på att väskan kom med märket Krowka... Du vet den där söta kossan. Du kan även muppa om att den är inspirerad av Fendis senaste. Tycker att du ska ta en närbild på den. De är ju bara så himla snygga de väskorna.

    Chii funderar på att skapa en egen blogg... Kenshin bloggandet är inte så inspirerande för tillfället. Funderar på om bloggen ska vara inspirerad av Anime och resten av mina intressen... eller ja... vet inte.. funderar vidare. Pöss

    ReplyDelete
  2. Haha, du är så söt. Jag har i avsikt att kolla upp vilken väskmodell den efterliknar faktiskt, för kvinnan var ju inte säker men trodde det var Fendi inspirerad. Jag kan nästan slå vad om att hon gissade fel. Inte så svårt att kolla upp faktiskt... Och jag ska fixa bild på den. Don't worry.

    Och för tusan skaffa blogg. Kul att läsa om dina mupperier :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:20 pm

    Snygg outfit!

    ReplyDelete
  4. Utrolig fin veske :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:01 pm

    Ja du ser, folk gillar väskan ;)=

    Du kan få ta kort på min också.Den är ju lite mer safe och rund.

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:58 am

    Hur är shoppingen generellt i Polen? Och var skulle du rekommendera mig att åka (för att shoppa)? Ska boka en resa snart och vill åka runt lite i landet..och..hur ligger priserna mot de svenska?

    /charlie

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:58 am

    Hur är shoppingen generellt i Polen? Och var skulle du rekommendera mig att åka (för att shoppa)? Ska boka en resa snart och vill åka runt lite i landet..och..hur ligger priserna mot de svenska?

    /charlie

    ReplyDelete
  8. Charlie: Snabbaste och bästa shoppingen får du i Gdansk, som är en trestadsmodell bestående av Gdansk-Sopot-Gdynia, vilket innebär inte en storstad att shoppa i utan TRE, som är jättenära varandra ( det tar som mest 15-20 min mellan Gdansk-Gdynia med pendeltåg).

    Annars rekommenderar jag även Poznan varmt. Ljuvlig shopping, to die for.

    ReplyDelete