17/08/2006

Våldgästad


Inget bloggande igår, eftersom jag blev "våldgästad" av mina älskade babianer, dvs trion med tvillingarna Tette & Desi och Karin. Dagen innan fick jag den plötsliga nyheten om att de tydligen skulle övernatta och så poff, blev det dagen för den förödande kvällen. Morsan drog med oss på svampjakt i skogen med grannens hund Sandi och sedan så insisterade tjejerna på att jag skulle sminka och göra dem till "mig" och i gengäld fick de göra mig till "dem" - en sådan där Dracula liknande punk/goth wannabe. Notera att jag blev så förskräckt av resultatet så det får bli en bild där man inte ser helheten med alla nitar och grejer.

Först fick de lite vanlig Misha-make och mina kläder, sen så beväpnade jag mig med locktången och fixade lite princess-håruppsättningar till lite finare klänningar. Jag tyckte de blev värsta läckerbitarna, för hallå, de skulle ju "efterlikna" mig va. Nävars, ödmjukhet är inte min starka sida.

2 comments:

  1. Anonymous2:54 pm

    Hm, vad glad jag blir över att jag inte var hemma just då. Äsch, men ni hade säkert jätte kul. Pöss

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:03 pm

    kochanie,why is she wearing THE white angellike dress?panik när jag såg detta, it's a scary bunch.
    tack för godmorgon samtalet, nästbästa möjliga start på en dag, inte mycket osm slår att höra dig,hoppas det gick bra på ditt första uppdrag. I'm sure you Lois Lane:d there ass off, byebye

    ReplyDelete