11/08/2006

Everyone Wants A Piece Of Me

Ringelingeling!

Mobilen kokar över snart av överanvändande. Förutom att den har ett jättefinurligt The Sims inspirerat spel kallat NY Nights ( så beroendeframkallande) så har folk försökt få tag på mig som om jag vore av big importance. Notera att jag försöker spela rollen som ödmjuk här. Ikväll ska jag alltså jobba på Diggiloo konserten på Himmelstalundsfältet, även på öltältet i stan under Augustifesten och imorgon på Palace ( gee, det känns som evigheter sedan!) och så ringde de från tidningen med datum och tid för första mötet: måndag 17.00, ( Misha som Lois Lane, det ni!) och så ska jag visst jobba på båten nästa vecka igen. Se, everyone wants a piece of me...

1 comment:

  1. Hehe, känns skönt att fiska efter beröm och få det :) Jaha du såg mig på stan, i öltältet kanske? Du får ju gärna hälsa nästa gång!

    ReplyDelete