06/08/2006

Sjukling

Plågades med feber igårkväll och så fort tanken på mat slog mig kändes det som om jag skulle spy. Det sistnämnda skedde till slut, trevliga detaljer, inte sant? Kändes som om tarmarna vred sig ut och in och som om någon kört en stor krok in i magen och drog den åt alla möjliga håll. Hade ju inte ätit särskilt mycket. Pojkvännen tog hand om mig och nu sitter jag hr med té och torrt bröd. Vågar inte äta nåt annat. Irl-träffen når sitt slut idag, så det är bäst att jag vinkar av dem.

4 comments:

  1. Anonymous9:28 pm

    Mu, muppis... inte vara sjuk...Chii klappar Pika på huvudet

    ReplyDelete
  2. johanna: haha, ja det lät lite äckligt ;) Håll ut!

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:19 pm

    Uscj. lät inte så trevligt! Krya på dig!

    ReplyDelete
  4. Tack emma, jag ska! :D

    ReplyDelete