19/08/2006

Daily Dose of Misha


Idag gäller det då, litegrann i alla fall. Flyttdags blir det nämligen. Från 011 till 08, som en viss pojkvän brukar säga. Stockholm here I come ( yay, äntligen tillgång till Mango, Zara och Topshop whenever I want!). Tar comfortfram-bussen som resealternativ. Måndag innebär skolstart, och redan samma dag ska jag tillbaka till Norrköping för att få naglar och tår fixade på Klippoteket inför ett skönhetsreportage vi ska ha i tidningen. Känns som mycket pendlande, men vem tackar nej till lite nagelvård?

Klädseln känns ganska nedtonad idag, accentfärgen är ju givetvis rött ( Misha loves). I Polen köpte jag den här korta sailor-tröjan som kostade äckligt lite, så jag tänkte jag tar den, och så ser vi ifall den går att bära. Med ett vitt linne under blev det ju riktigt hyggligt, don't you think? Ska ju åka buss i två timmar så varför klä upp sig för mycket? Pojken ska möta mig på cityterminalen senare vid halv åtta. Har inte fått träffa honom på hela veckan.

5 comments:

  1. Anonymous11:35 pm

    En hel vecka?saknat honom eller?

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:16 am

    Ubderbara skor=)!!

    ReplyDelete
  3. woo mer sweet till sthlm :D

    ReplyDelete
  4. hannasthlm: tack :)

    ylva: får se hur länge innan jag flyr härifrån... man känner sig liten här ju!

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:02 pm

    Skorna var urfina!!

    ReplyDelete