25/08/2006

Friday Night Out

Man har läst många gånger att man inte bör sätta sig vid bloggen när man är onykter. Förvisso har jag åtnjutit två och lite till glas med rött Rioja vin, men så illa däran är jag ju inte. Systergos, jag och pappsen har suttit och talat ut om framtiden. Jag tror jag försökte stå för humorn när jag jämförde konsult-positionen med horor. Man betalar ju för tjänster, inte sant? Oh well, jag är lättroad.

Det låter som om föräldrarna mina ska flytta till Polen inom loppet av två år. Vart befinner jag mig om två år? Jo, i Australien. Vad händer med huset här i gamla hederliga Klocket?

"Det är upp till dig," svarar pappa allvarligt.

Gulp.

Skulle jag gått ut ikväll, skulle jag hursomhelst velat vara klädd i något i stil med följande. Rött som accentfärg är porrigt, och porr vill vi ha. Eller tja, ni förstår?

4 comments:

  1. Anonymous11:23 pm

    Hur gör du så fina collage?

    ReplyDelete
  2. Jag är en sådan där hederlig PS nörd. Photoshop åt folket!

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:58 am

    Kan man ladda ner det från internet nånstans eller måste man köpa det? Det blir ju så fint för dig så man blir ju sugen :)

    ReplyDelete
  4. Jorå, det är väl bara att kolla alla torrent-sajter av nåt slag. Piratebay till exempel...

    ReplyDelete