27/02/2006

Paris is NOT a Saint

Allt det här snacket om att Paris Hilton ska spela helgonförklarade Moder Teresa gör mig bara illamående. Jag bryr mig inte om ifall det nu skulle vara en dubbelgångare till kvinnan, eller om Paris nu råkade göra en bra skådespelarinsats. Vem som helst får inte spela en karaktär om de har en bakgrund och beteende som Paris. Det går bara inte ihop. Det är skamligt och äckligt. Jag håller med Dlisted, det här känns som ett enda stort avsnitt av Punk'd!
Vad jag vet så är den ordern väldigt strikt och ska Paris vara i deras sällskap får tjejen ta och skärpa till sig rejält! Moder Teresa kommer vrida sig i graven... Jag är visserligen inte en troende katolik, men det här är bara fel och respektlöst. Hoppas allt är ett stort skämt. Jag tänker förneka det tills jag ser en officiell reklam/trailer. Om inte det här hädelse, vad är det då?
Bild från Dlisted

1 comment:

  1. Anonymous5:40 pm

    Jag trodde inte mina öron när jag fick höra det. Tycker det är respektlöst. Hellre ser jag nicole kidman eller någn annan BRA och respektabel skådespelare i rollen.

    kram!

    ReplyDelete