09/05/2006

60 miljoner Kineser kan inte ha fel


Vad är det hon har kommit på nu? Lugn, lugn. Jag ska dela med mig av den stora upptäckten. Jag är generös. Jag låter er alla att ta del av saker jag ser. Inte för att det är en imponerande siffra som ens bryr sig a rat's ass om vad jag skriver, men ni som gör det, ni kommer få en morotskaka i brevlådan en vacker dag. Inte nödvändigtvis från mig, men av någon kosmisk slump så förutspår jag att detta kommer ske.

Så vart var jag? Kineserna! Så var det ja!
Enligt CNet News så har de räknat att att vid slutet av detta år så kommer 60 miljoner kineser att ha en blogg. I Kina är det uppskattningvsis cirka 110 miljoner Internetanvändare, dvs mer än hälften av dessa har lurats över till den mörka sidan. Blog is da shit. Att folk inte har upptäckt det förrän nu. Blogging is so 2001...

3 comments:

  1. Anonymous12:32 pm

    Funny picture ;)=
    Pöss

    ReplyDelete
  2. Yes blogging is the shit! och jag har inte kommit på det förrän nu *smiskar sig själv*

    ReplyDelete
  3. Tur att du kom på bättre tankar till slut :P

    ReplyDelete