08/05/2006

I Wanna Do It With Madonna


Det var läge att kommentera de nya bilderna på allas våran Madonna. Vissa är vackra, vissa är bisarra. Men hela setet 28 bilder, kan jag tänka mig, måste varit hilarious att fotografera alternativt posera för. Älskar man hästar och/eller Madonna så kan man nog inte annat än dyrka uppslaget i W. Det är vackert för ögat, det är stimulerande konst. Ibland är det en Kama Sutra till och med. Sedan beror det ju på efter hur många glas vin man betraktar resultatet. Det hela fick mig att automatiskt tänka på en låt. En låt som alla borde ha på sin spellista, bara för att den är porrig och handlar om Madonna, samt dissar Britney, Pink och Aguilera.

I Wanna Do It With Madonna - The Androids

iPoden är på laddning, dagens första intag av té har insupits, frukost i form av jordgubbscrunch och fil har påbörjat matsmältning, och solen är ute till min disposition. Nu ska jag cykla ut till mormors kolonilott och hjälpa henne gräva jord. Det låter inte så upphetsande, jag vet, men det är motion och jag kommer vistas i solen hela tiden.

2 comments:

  1. Meh *slå lite löst på Sweet* dissa Pink sådär! Hon har ju till och med samma namn som den underbaraste färgen någonsin... Rooooosssaaaaa!! ;P

    ReplyDelete
  2. Rosa är äckligt. På mig. Allt rosa som når mina öron är... kräk-reflex liksom

    ReplyDelete