23/05/2006

Dream Outfit of the Day


Japp, här slår man två flugor i en smäll! (Eller "två flugor på smällen" som en invandrare en gång sade) Jag binder samman en dagens oufit med lite dregel-objekt som jag önskar tillhörde mig. Tyvärr är det regn som förstör tillvaron idag, med en och annan solstråle som kikar fram bara för att inge falskt hopp, så istället dagdrömmer jag om ljuvare tider/väder där tyg-ballerinor inte går sin död till mötes på en blaskig trottoar.

Jeans från Level, inköpta i Polen
Vitt linne med spets från VeroModa
Svart trekvartsärmad tröja - H&M
Pärlhalsband från Glitter
Brun/beige/blå scarf som fyndats på Myrorna

Marc by Marc Jacobs ballerinor med knytband och liten klack på Net-A-Porter
Brun canvas & läder hobo med guld/metallic detaljer från Isabelle FioreNeiman Marcus

1 comment:

  1. eller hur?
    ballerinan i mig vakna till liv

    ReplyDelete