10/05/2006

Laguna Beach & OC

Jag Star får mig att tänka tillbaka på den tiden , när jag var ung, då jag lyssnade sönder Vanessa Carlton och M2M. Sarah Lewis, lead vocals i bandet, har en ganska lik röst som de tidigare nämnda tycker jag. Har ni sett Laguna Beach på MTV så har ni säkert hört henne, Leavin förekommer ganska flitigt nämligen. Personligen har jag aldrig sett Laguna Beach, kanske zappat förbi det omedvetet, men Jag Star hittade jag via Bands Under The Radar. Lättsmält musik.

De marknadsför ju serien som "The Real Orange County", och efter att för två somrar sedan träffat en "real OC girl", Audra, så var ju inte den erfarenheten den mest imponerande. Blond, fake boobs, och ungefär så här dum. Det fanns inte en centimeter av hennes personlighet jag kunde tänkas gilla. But the guys loved her allright. Gee, I wonder why... Det var verkligen "Oh no, did I just spill beer on my very white see through shirt with no bra underneath? Go figure..." eller när alla sitter i någons rum och klockan är ett och alla festar och har kul, och ingen har planer på att lämna the party: "Ehm, I'm tired I think I'll climb into your bed and wait for you til you join me"... Behöver jag kommentera mer? Så om serien ska visa mig mer Audra-wannabes avstår jag. Har någon sett serien och har en vettig åsikt? Man kanske bara ska se några avsnitt för att kunna skratta hånfullt. Att skratta hånfullt är ju en av mina bästa kvalitéer trots allt.

No comments:

Post a Comment