20/05/2006

Short Update


Jag har goda nyheter.
Filmen var bra igår. Tack och lov! Jag skulle nog inte klara av att bli besviken på Da Vinci Koden. När vi kom ut från biosalongen så regnade det. Då blev det Champagne & Cream tea på Coffehouse med en chokladmuffins som mellanspel innan vi satte oss på spårvagnen och åkte hem till mig och såg Crash. Vi hade skjutit upp det så länge, och vet ni vad? Crash är skitbra också! Två bra filmer på en kväll. Det är näst intill aldrig något sådant sker.

Så den som undrar vad jag har för mig och vad som kommer ske här inom de närmaste dagarna kommer få stilla sin nyfikenhet, ganska ögonblickligen. Jag tänker nämligen avslöja det. Jag tänker ta mig i kragen och skriva filmrecensioner. Kommande filmer kommer man inom kort kunna läsa mer om:

Breakfast At Tiffanys
Da Vinci Koden
Crash
In Her Shoes

Och då väntar jag mig också lite kritik. Är det att be om för mycket? Antagligen. Den som lever får se.

1 comment:

  1. Jag får ta och läsa boken, eller se filmen först kanske. Men jag känner ändå att jag inte riktigt är med i den här koden-hysterin som verkar gå runt som en influensa ;P

    ReplyDelete