01/05/2006

Kenshin is here

Att bestiga en soffa var ett av de första äventyren denna krabat upplevde, efter att tvingats möta monsterhunden Sandi. Nu sussar han belåtet vid min sida, med USB-kabeln från kameran mellan klorna. Kenshin. Systerns kattunge som ska vara hos oss ett tag innan hon får ta hem den till sig. Jag är helt förälskad.

Imorse kom jag hem efter jobbet vid femtiden och jag såg ett avsnitt av Roswells säsong 2 innan jag gick och lade mig, med tankar på att kunna sova ut eftersom jag numera är helt ledig på söndagar. Men nej, inte ens fyra timmar fick jag sova innan Leffe messar om att Sparven (Karin) och katterna kommer tidigare och att jag får åka till Linköping omedelbums. När jag tänkte snooza lite ringer Alex W och skäller ut mig för att jag sopat dansstudion, men inte sopat upp sophögen efter mig. Ingen sopskyffel hallå! Kan man inte ringa efter klockan elva med sådana angelägenheter? Halv tio var en gnutta för tidigt. Tyvärr så krånglade det med skjuts hem och grejer, så istället för att övernatta fick jag åka hem ikväll igen. Men Kenshin is finally home!

1 comment:

  1. Anonymous11:21 am

    SÅÅÅÅÅ sööööööööt!

    /Anna

    ReplyDelete