03/05/2006

Bands Under The Radar

Jag älskar podcasts! Jag har en hel bunt jag hela tiden lyssnar på. Bands Under The Radar är en av dem. Kami spelar min musiksmak och det är alltid trevligt att upptäcka nya godingar som man av ren slump kommer över. Sedan så är det ett måste för en filmnörd att ha Cinecast och Creative Screenwriting Magazine's podcast. Det finns en hel del mode video podcasts också, ett tips till alla modenördar! Ja om ni inte redan är fängslade framför ftv vill säga...

Checka podcast.net eller podcastalley.org för lite matnyttiga podcasts. Jag ser det som radioprogram som blir lite utöver det vanliga, radioprogram som du är intresserad av att lyssna på. Skulle jag ha tid skulle jag tamejtusan ha en egen podcast - Egocast.

Lyssnar du på någon podcast, och isåfall vilken/vilka? Spread the airwaves!

No comments:

Post a Comment