02/05/2006

Leather Jacket

Blogmaster Kenshin rapporterar från tangentbordet. Misha sätter iTunes på random och så kommer Living After Midnight med Judas Priest på. Man glömmer lätt bort all bra musik som finns bland alla 3000+ spåren som finns där. Hon har för sig att hon städade där ganska nyligen. Så länge man intresserat kan stirra på muspekaren som far över skärmen så är katten nöjd. Nu över till Mishas senaste fetish.

Jag har nog alltid haft en lättfotad inställning för läderjackor. Jag menar alltså att jag faller pladask för dem ganska snabbt. En brun läderjacka har jag velat ha ganska länge nu, men jag hittar liksom inte den där rätta. Så nu har jag en smutsvit som skall slitas med hälsan. För vi vet ju alla att läder är snyggare om det slits. Mamma kom hem häromdagen med en blå (!) läderjacka från Bra&Begagnat och undrade ifall jag ville ha den. "Annars vill säkert din syster ha den", lydde hennes kommentar. Den hade visserligen en smula för korta ärmar, men man kan ha dem som trekvarts och det ser snyggt ut det med, med lite uppkavlade detaljer. Så it's a keeper.

Oh no. Kenshin har nyss upptäckt att vi har ett akvarium i huset med rörande leksaker. Eller fiskar heter de visst? Inte den smartaste krabaten som attakerar en glasskiva...

1 comment:

  1. Anonymous6:43 pm

    DU HARVERKLIGEN EN TALANGFÖR KORT,KLOCKRen blidsom passar perfekt in.

    ReplyDelete