03/05/2006

Daily Dose of Tea & Misha


Grejen är den att jag ibland är alldeles för lat för att klä på mig. Jag måste helt enkelt strukturera min garderob på ett vettigt sätt, så jag har tillgång till allt i den bättre. Just nu är det ganska svårt att orientera sig igenom den. Man hittar bortglömda plagg titt som tätt.

Idag åkte de gamla Terranova jeansen på, det bruna läderskärpet från Myrorna och så H&M piké-tröjan. Inget märkvärdigt. Den smutsvita skinnjackan till. Notera att Kenshin lyckades klämma med sig på bild. Värtsa linslusen! Tog en tripp till Myrorna med mamma och hennes norska väninna Inger ( den kvinnan är himla härlig, fast pratar oavbrutet!). Hon matchar alltid jackan efter skorna. Idag hade hon en limegrön jacka, skorna likaså, och stora solisar. Hon såg vårigt fräck ut! Efter att strövat omkring på Myrorna (jag köpte en brun/blå sjal) så lunchade vi på Peking House, kinamatsbuffén - riktigt gott. Téknarkare som mamma och jag är styrde vi kosan glatt till vår favorit tébod och införskaffade mer Miss Saigon ( uj, den är ju så god så det är syndigt!) och så blev vi lite sålda på ett rött té som heter Röd Vårdröm, med rosenblad och lite torkade frukter. Den ska provdrickas nu! Yay!

2 comments:

  1. Oh, det låter som om du haft en riktigt skön dag.

    Söt katt!!!

    ReplyDelete
  2. Om du bara visste ;)

    ReplyDelete