28/05/2006

Pink Dildo Day



Då är Leffe ett år äldre och hon blev överröst med onödiga gåvor från SH-are som färdats över land och hav för att umgås och frossa i sötsaker, spela Malarky ( trafikljuset är en tysk uppfinning alt. men hur gör en struts?) , gamecube, tyda drömmar istället för att sova ( vad du än drömmer så betyder det att du vill ha sex... med din mamma, källa: Angfiel), My Little Pony, Lyskompisar, tentakel-sex, muckande kattunge, olivolje-ritualer och allergireaktion samt nattliga promenader. Grattis Leffe, i efterskott igen och så! Gratis Leffe åt folket...



Jag är ju alltid så smidig så jag lyckas att ta alla kort och sedan aldrig fastna på bild själv. Så folk upplever liksom aldrig min sanna linslus... Får hoppas att alla andra tog en å annan hyfsad bild av moi. För jag är vacker på kort. Även om bilden försöker påstå nåt annat. Det blev ett ohälsosamt och trevligt besök som höll tankarna borta från tråkigheter. En dag i taget. Det går framåt. Jag är på bättre humör. Jag känner mig motiverad en smula och jag tror jag kan sippa vitt vin utan att nå flaskans botten ikväll. Here we go!

4 comments:

  1. Weeeeiiii, my birthday!

    ReplyDelete
  2. kenshin: jag vill träffa kenshini snart igen, han måste sakna mig fan :P

    natali: leffes specialare - icecream sundaes... Sockerbomb så det skriker om det :P

    angfiel: yep yep, din b-day :D Askul gumman!

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:22 am

    Great site loved it alot, will come back and visit again.
    »

    ReplyDelete
  4. Billiga sexleksaker intimleksaker.com/sexleksaker
    Har köpt anal dildo på www.intimleksaker.com
    Rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com
    Herbal medicines www.naturalpharmacy.eu

    ReplyDelete