22/05/2006

Wishful Thinking


Sanningen är att jag fyller år ganska snart, den första juni närmare bestämt. När födelsedagar närmar sig så kan det hända att man går och medvetet avslöjar vad man vill ha. Men det är inte den egentliga ursäkten till varför jag satte mig och gjorde ett lite önske-kollage. Det finns en mycket mycket logisk förklaring till detta. Jag hade för mycket tid att göra inget särskilt. Den här klänningen är bara så himla fin (och vit!) och jag önskar den kunde turista i min garderob. Ahja, drömma får man. Jag påstår inte att det är hälsosamt, men det är inte choklad i stora mängder heller.

Chocolate Whip Stick läppbalsam från Lush
Lövformade guldfärgade örhängen av Stein & Blye från Nordstrom
Vita Heart Temple solisar från Betsey Johnson
Michael Kors klocka från Nordstrom
Carmen Marc Valvo halterklänning från Neiman Marcus
Buckle Up Hobo från Betsey JohnsonNordstrom
Skorna är D Havz wedges från Asos

3 comments:

  1. Anonymous4:37 pm

    making a public wishlist, bad pi-ka, shame on pi-ka

    ReplyDelete
  2. haha, du är verkligem min glamflicka du ;P

    ReplyDelete
  3. haha, ja för billiga prisklasser var det ju inte direkt... :(

    ReplyDelete