23/02/2006

80's Child


Snart ska jag åka till Linköping för att våldgästa Leffe, med Karin, och det ser jag fram emot! Var länge sedan jag var där, så vi har nog massa SH skvaller att dela med oss. Jag har ju varit ganska oaktiv på den fronten tyvärr... Men det som är roligast är att vi ska vara nostalgiska och ha en 80-tals kväll där vi ska titta på massa tecknat från förr i tiden. Som My Little Pony och Care Bears! Tyvärr hitta jag inte Rainbow Bright filmen :( Jag var galen i dem (ponnisarna) när jag var liten, trots att många av dem var rosa. Hm, dubbelmoral eller?

Jag är en t-shirt girl i perioder och jag fullkomligt älskar faktumet att det finns massa snygga 80-tals tryck. Snyggt och nostalgiskt!
Bild från T-shirts.com

3 comments:

  1. Anonymous11:32 am

    Åååå en sådan t-shirt vill jag oxå ha! Var hittade du den?!

    Mvh Sophie♥
    www.sophisticatedsophie.se

    ReplyDelete
  2. Oj så dumt av mig att glömma posta länken, ska ändra det... Den är från t-shirts.com

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:41 pm

    Tack Misha! Tror nog att jag ska beställa en och anna t-shirt där ifrån! Man kan aldrig få för många t-shirtar!;)

    (Det roliga med just den där t-shirten är att jag är född 80 och har min kärlek till Care Bears har åteuppstått! Det är ju som om man bara måste ha den!;)

    Mvh Sophie♥
    www.sophisticatedsophie.se

    ReplyDelete