18/02/2006

Lost Hero Leads The Way


Jag kunde inte låta bli.
Matthew Fox på framsidan av läsvärda GQ magazine, vem kan motstå? Den som missat den totalt beroendeframkallande TV-serien Lost så spelar han Jack, och Jack stör jag mig faktiskt på i serien. Fast han är fin att titta på, men ush så störande ändå.
Team Jack eller Team Sawyer. Behöver jag kommentera vilken hunk jag föredrar?
(Facit: alternativ 2)
Kate: What do you want?
Sawyer: 'Scuse me?
Kate: What do you want, Sawyer?
Sawyer: Freckles, I got so many answers to that question, I wouldn't even know where to start.

Sedan att Sawyer läser en av mina favoritböcker Watership Downs av Richard Adams, som handlar om en flock vildkaniner faktiskt, gör bara att jag gillar karaktären ännu mer. Josh Halloway, som spelar Sawyer är bara för cool över huvud taget. Som kommentar till Alla Hjärtans Dag: "Det är en bra ursäkt för att klä frugan i sexiga underkläder." Men nu avslutar vi min lilla hyllning (sju nomineringar av Academy of Science Fiction Fantasy and Horror Films till 32nd Annual Saturn Awards!) till Lost med en till bild från GQ med Foxen Matt (haha).

Safari skjorta från Gucci. Tank top av Dries Van Noten. Accesoarer och klocka från Cartier. Jeansen är från A.P.C. Sneakers, Dior Homme av Hedi Slimane. Bollen är en trogen Nikeprodukt.
Bilder från GQ

3 comments:

  1. Anonymous6:08 pm

    hej hej misha! undrar om du kan ge tips på några bra bloggar du brukar följa? Har hittat din som är helt suverän, och vill nu hitta ffleer =)

    ReplyDelete
  2. Åh, vad jag håller med dig, Jack är en viktigpetter, Sawyer har mer krut i sig än en bazooka, eller ska vi kalla det stake, tihi.

    Ciao, Miss Jo
    (Cherchez La Femme)

    ReplyDelete
  3. Åh, tack för tipset. Ska göra en liten länkguide någon gång snart!
    Miss jo: Jag är svag för bad boys helt enkelt. Grr!

    ReplyDelete