27/02/2006

The Gold of the Day


Tänkte jag kunde lägga ut lite av fyndsajter jag råkar ta mig till under mina fartfyllda upptäcksresor på webben. Dagens positiva upptäckt heter Threadless.com . Det är ett team som designar coola t-shirts med tryck för både killar och tjejer, och de har verkligen originella och roliga tryck! Mest hittar jag snygga tröjor som jag skulle vilja se min pojkvän i. Dessutom har de ett poängsystem, 1 p ger $1.5 så du kan beställa saker gratis, eller billigare, beroende på hur mycket poäng du har att nyttja. Har inte beställt något därifrån, men jag är jättesugen på flertal varor, så en rapport kanske dyker upp i framtiden. En annorlunda tee är ju faktiskt jättesnyggt och lätt att matcha. Eller så är jag bara lättroad :D

1 comment:

  1. Anonymous9:54 pm

    bra tips, ska genast kolla!

    ReplyDelete