15/02/2006

Creature of the Night


Jaha, då var alltså den där dagen slut. Det blev väl inte så tokigt. Jag visade ju min kreativa sida för tusan, bosatte mig i köket och allt! Gjorde min livs första chocolate cheesecake och tja, jag hade hoppats på att den skulle bliivit godare. Men somliga tyckte ju om den mer än andra ;)


Och vad gör jag uppe egentligen? Jag har både varit duktig och skämt bort mig själv med ett ljuvligt bad, tvättat håret och lyckats skicka iväg en jobbansökan till Zay ( butik som ska öppna i en av galleriorna). Mer uppdatering om deras klädkollektioner kommer. En liten snabb sneak-peak på en ganska blygsam, om jag får säga det själv, outfit får jag visst med också.

Jag ska sova nu, om jag nu ska komma upp och vara pigg imorgon. Det blir en liten spontantripp till Stockholm, bland annat hälsa på systergoset. En och annan förbränning av riksdalerna lär nog ske också, I´m only human after all...

Marinblå jeans från Orsay
Kofta från H&M
Persikorosa linne från BikBok

No comments:

Post a Comment