18/02/2006

Sweets for your Sweet, Sugar for your Honey



Skor - man kan aldrig få nog med par!
Hamnade på Sugars site och mitt ansiktsuttryck när jag såg Sugars "Origami" Boots var ganska, obeskrivlig. Visste inte ifall jag skulle grimasera eller bara give in och älska det. För det där med "snygga" gummistövlar har ju inte funkat för mig alls, och jag har aldrig haft något överseende med ugg-trenden, men de här är ju till och med något jag skulle kunna komma att fastna för. De har en rosett till och med! (Vi kommer alla vara så trötta på allt var rosetter och söta detaljer heter innan vi vet ordet av) De har en smink-linje också, och finns bland annat på Sephora.


Skor från Sugar går att köpa här:
Urban Outfitters
Nordstrom
Shoes.com

3 comments:

  1. Anonymous4:10 pm

    Jag tror att Origami bootsen finns på COMBO vid hötorget i Sthlm om du vill kika på dem irl.

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:27 pm

    annorlunda men roliga skor! =)

    ReplyDelete
  3. Ooh, måste kolla läget så nästa gång jag är i Sthlm. De kanske inte alls är lika tuffa i verkligheten.

    ReplyDelete