08/02/2006

Look of the Day



Svart kortärmad tröja - Vero Moda
Svarta byxor - TerraNova (en av favoritaffärerna i Polen)
Kofta från Vila Clothes


Kände för att köra helsvart med något som bröt som kontrast, varav min fina Vila tröja åkte på. Fyndade den på rean på Pepper av alla ställen. Var och tjuvkikade idag i Linden Gallerian där en egen Vila butik skall öppnas, ser så fram emot det!

Ush vilket väder! Måste det snöa?! Jag vill ha sol och vår och fint väder. Snö och slask förstör skorna ju! Vilket påminner mig om att jag måste gå till skomakaren... Varför måste jag ha så stor afötter för? Storlek 39-40-41. Enda trösten är väl att kan Paris Hilton komma undan med snygga skor i samma storlek, så kan jag förmodligen också det. Alla spetsiga skor blev ju hur avlånga som helst på mig, lite Långben över det hela, så de var inte något ljus period för mig. Skönt att vi kommer in i en period med rundade och söta skor!

No comments:

Post a Comment