25/02/2006

Sunny Sunday

Ja just det. Det var inte söndag utan bara lördag idag. Se så snabbt tiden kan gå när man, eh, jobbar? Jag kom hem vid halv fem och var helt slut imorse. Det var väldans massa folk som går ut under sportlovet kan jag intyga. Blir nog lika livat ikväll igen. Typiskt att mamma tänkte att hon skulle vara snäll och låta mig sova, länge. Ja för hon väckte mig halv två! Hur kan man sova bort halva dagen sådär? Och nu har jag ett årsmöte att gå på. Hm, undra hur intressant det kommer vara på en skala? Jag kommer ju visserligen närvara så det kanske finns hopp...

Men så upptäcker jag att mamma vart ännu mer snäll och hon säger "Åh men jag glömde ju totalt bort att jag köpte de här korallerna till dig, här!" Aww! Vilken gullig gest på en så fin och solig dag! Åh, Toffe var här också förresten och överlämnade sin gratis 10-dagars World of Warcraft, vilket troligtvis kommer sluta i en tragedi där jag bara sitter och spelar framför datorn. Oh no!

1 comment: