18/02/2006

Desperately Lovesick



Varför varför äger aldrig någon rolig sport event som inkluderar celebriteter här i Sverige för? Jag pratar såklart om McDonald's NBA All-Star Celebrity Game där några av de deltagande namnen klingar bekanta som Ice Cube, Nelly, Bow Wow, Nick Cannon, som dessutom får nöjet att höra Lifehouse's Jason Wade uppträda under pausen. Eftersom jag själv inte är det största fanet av den musikgenren som jag anser de där namnen representerar så siktar jag in mig på att tycka Eva Longoria, från Desperate Housewives, är hur söt som helst med sina jeans där Tony P står klart och tydligt för alla att läsa. Nästan så man mår lite illa av sötheten faktiskt.

2 comments:

  1. Åh, vad snygg design du har på din blogg! Hur får man det? eller betalar du något för det?

    ReplyDelete
  2. Tack! Jag har faktiskt fixat allt själv, gick igenom en period då jag fick för mig att jag ville syssla med webbdesign...

    ReplyDelete