17/02/2006

Daily Casual Misha


Under den lilla utflykten till Stockholm som ägde rum nyligen så måste jag säga att jag var ett underbarn som inte brände mer pengar än jag gjorde! Jag lyckades hålla mig till att köpa en marinrandig pike-tröja på H&M och ett par långa jeanshorts som är från VeroModa, men som vi inte hittade i en enda VeroModa butik, som Ronnie envisas med att kalla tre-kvarts-byxor. Sött. Sedan fick jag ett par söta örhängen från syster som hon köpt från någon som, har jag för mig, tillverkat dem själv. Eftersom jag har en fjärilsfetish så föll jag för dem direkt.

Det slog mig att jag faktiskt inte har så stor koll alls på vart alla butiker jag vill gå till finns i Stockholm. Det jag stortsett hittar till, till fots, är Gamla Stan-Drottninggatan-Gallerian-NK-Hötorget. Inte alls särskilt bra...
Dagens outfit var en avslappnad sådan, jag ska ju jobba inatt så det gäller att ladda batterierna. Det sliter på en mer än man anar att jobba natt i en stressig miljö. Undra ifall jag kommer ha ork att gå upp i tid till en morgonvisit till Bra&Begagnat imorgon?


Egentillverkade örhängen
Nyinköpt pike-tröja från H&M
Terranova jeans
Skor från Skopunkten

3 comments:

  1. Anonymous6:03 pm

    Snygg tröja , du kör oxå på randigt idag (:

    ReplyDelete
  2. Svart-vitt randigt har jag faktiskt alltid varit lite småkär i sedan jag köpte den svart-vita Morgan tröjan... :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:48 pm

    pikétröja...need I say more?

    ReplyDelete