11/02/2006

Daily Misha

Jag insåg att min lördag har varit en skvaller-lördag. Vi har alla våra svackor, eh? Men nu ska jag med Ronnie och kolla på Casanova, och dregla i smyg över Heath Ledger. Jag är så arg, de visar ine Walk the Line här i Norrköping! Vad är det för dålig stil?! Måste man åka ända till Linköping för att se decent cinema? Tydligen.


Gypsykjol från Gina Tricot
Brun tröja med skärp i midjan från Mango
Vit tröja från Myrorna (ja, jag e ganska kär i den för tillfället)
Och så mina pirat-stövlar till

1 comment:

  1. Anonymous12:32 am

    Hej,ville skriva något hemligt här,o eftersom du bloggar flitigt så lär du upptäcka detta snart. WOW till din outfit,du ser vekligen bra ut. Vill även säga tack för kvällen,ler fortfarande.Njöt verkligen av ditt sällskap, och din beröring.

    Dobra noc kochanie, tänker på dig//R

    P.S, återigen vad du såg bra ut, du orsakade en viss nervositet under kvällen,o nej,avslöjade visst en hemlighet... D.S

    ReplyDelete